Nyt on auto saatu puleerattua, tosin häätyy kyllä vielä konepeltiä parannella keväällä. Todennäköisesti säilytetty johonkin maailman aikaan puun alla, josta muistona on jäänyt pinttynyttä likaa konepeltiin.
Kuitenkin vanha maalipinta alkoi muualta kiiltämään, eikä uuden ja vanhan maalipinnan eroa juuri huomaa.
Vesihionnan jälkeen maalatun ja vanhan maalipinnan ero lähes olematon
Konepelti ja lokasuojan yläosa puleerattuna, muuten lokasuoja vielä mattapintainen. Ero on huomattava vielä tässä vaiheessa
Kyljestä ei juurikaan huomaa maalattua ja vanhaa pintaa. Kylki siis maalattu pokkaukseen asti, lisäksi a-pilari ja katto on maalattu.
Kuitenkin olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, oletin joutuvani maalaamaan koko auton yliasti sävy erojen takia. Auto menee nyt säilytykseen talven ajaksi, saa itekkin kerättyä lisää motivaatiota taas ensivuodelle
GL-merkki on vielä tilauksessa keväälle. Enää tuo odottaa listojen, mallimerkitöjen ja lokasuojien paikalleen laittoa, eli ei aivan mahdotomasti hommaa jäänyt
Ei muuten satu kenelläkään foorumilaiselta löytymään alkuperäisiä roiskeläppiä? Kait tässä mallissa ne on uutena ollut? Vai sisältääkö GL-merkintä pelkät galvanoidut listat
Tuli muuten nähtyä syksymmällä vissiin melko harvinainen Talbot. Kullanvärinen, kaksipaikkainen ja takaluukussa luki Talbot-Matra..