Oikean kyljen sovittelua, takalokasuoja on jo tiivistenauhan kanssa lopullisella paikallaan. Etulokasuojassa ei vielä ole tiivistettä, täytyy vielä varmistaa vasemman lokasuojan sovituksen jälkeen konepeiton sopivuus. Ovien saranoihin en löytänyt 7 mm "senkkikantaisia" uusia ruuveja, puolet tuhoutui purkuvaiheessa. Porasin ovissa olevat kierteet 6,8 mm terällä ja tein 8 mm tapilla kierteet, saranoissa olevat reiät porasin 8 mm terällä. Ei kierteistä välttämättä täydellisiä tullut, mutta ihan normi kiristyksen tuntui kestävän. Saranoissa on onneksi reilut upotukset - M8 senkkikantainen ruuvi uppoaa riittävän syvälle. Aikanaan autolehdet moittivat testeissään Simcan koria hataraksi, kieltämättä ovitiivisteitä voi olla vaikea saada pitämään, jos ulkopinnat säätää siistiksi, alareunojen ja yläreunojen välillä on melkoinen ero tiivisteen kiinnityskohdilla. Ovia ei paljonkaan pääse säätämäänkään, korissa sarana on hitsattu ja ovessa on kiinteät kierteet. Takaoveen tein säätölevyn saranan ja oven väliin. Katto alkaa myös jo olla linjoissaan, ammattimaalari suositteli kyllä vielä maalaamaan kiiltävän pinnan tarkastusta varten - saa nähdä tuleeko tehtyä... 600 tallitunnin raja tuli ohitettua tässä viikonlopussa.
https://knieminen.kuvat.fi/kuvat/Simca% ... G_4043.JPG