Kunnostettu nokka-akseli ja uudet seuraajat paikoillaan ja kone käytetty kerran täyteen lämpöön. Kannen kiristys , venttiilien ja sytkän säätö seuraavaksi. Öjypumpun ja jakajan käyttöakselin "E-clipsi" teetti vähän lisätöitä, oli senverran napakka laittaa paikoilleen, että jäähdytin täytyi purkaa tieltä. Ja tietty kyllähän se pari kertaa singahti öljypohjaankin... Myös ölypumppu jumppautti, ohutta tiivistepaperia ei sattunut olemaan kotosalla, tein paksummasta, mutta eipä lähtenyt sillä nostamaan. Kun vaihdoin vähän repaleisen vanhan ohuen tiivisteen lähti heti nostamaan. Kokeilin kasata ilman tiivistettäkin, mutta pumppu jumittui - en uskaltanut kasata. Jos vuotaa ulospäin täytyy hommata ohutta paperia, onneksi pumppu on koneen ulkopuolella, mitään muuta ei tarvii purkaa. No kuitenkin rupesi toimimaan ja ääni kuulosti terveeltä, eihän tämä koskaan ole äänetön, mutta inhoittavan kuuloinen rohina häipyi, varmaan tolkuttoman venynyt ketju sai äänen tyhjäkäynnillä aikaan, nokissakin kyllä oli muutamassa rupia ja vinoon kulumista.
Kuljettajan istuinta oli aikanaan kohennettu sanomalehdillä, Alkuvuoden -81 Kaleva lehtiä oli muutama vaahtomuovin ja pohja kankaan välissä.
https://knieminen.kuvat.fi/kuvat/IMG_4258.JPGhttps://knieminen.kuvat.fi/kuvat/IMG_4259.JPG