Re: Talbot Solara GL VIP -82 #00
Lähetetty: 14.05.2012 08:54
Eilen purin auton sisustuksen kokonaan pois. Siispä nyt tarkempaa analyysiä kunnnosta.
Mätää on kynnyskoteloissa ja erityisesti takakontin pohjassa. Kaikkien ovien alareunat pitäisi tehdä uusiksi, sormen saa menemään sopivasta kohtaa ove läpi.
Nahkaverhoiltu kojelauta pitäisi verhoilla osittain uudelleen, kun nahka on kutistunut ja käpristynyt ja lisäksi musta värjäys olisi uusittava. Hansikaslokeron kansi kanittaa pahasti, eikä mene kiinni.
Kojelaudan alta oli kaikki sakean pölyn tuhkan tms. peitossa, liekö ihan terveellistä puuhaa tuolla autossa edes hengitellä. Sähköjohdotukset ovat jotain järkyttävää, johtoja on poikki ja liitoksia tehty eristysnauhan kanssa. Johtoja on katkottu ja liittimiä puuttuu.
Likaiset, homeiset ja repeilleet penkit ovat Naskalin varastossa. Likaisuus ja homeisuus koskee myös pois purkamiani oviverhoiluja, lattiaverhoilut taas itse asiassa näyttävät ihmeenkin hyvältä, mitä ilmeisemmin musta väri pelastaa paljon.
Selvisi myös, että joku on joskus tehnyt varsinaisen myyräntyön, mikä on tehnyt autosta periaatteessa laittoman: ohjausakselia on hitsattu jostain syystä. Lisäksi rattilukko ei toiminut, virtalukon pohjavika ohitettu asentamalla starttinappi. Akselissa lattianrajassa olevan ristikkonivelen jälkeen on liitoskohta, joka on hitsattu yhteen. Sain kuvan #47 VIP:istä, jossa liitos on kiristetty pultilla, kuten pitääkin.
Auto siis on purkautumassa pieniin osiin, kun kiinnostuneita ostajia ei ole ollut (mikä tämän kunnon huomioiden ja Talbotien ylitarjonnan myös ei ole ihme). Katsellaan sitten, mitä purkamisen jälkeen tapahtuu.
Mätää on kynnyskoteloissa ja erityisesti takakontin pohjassa. Kaikkien ovien alareunat pitäisi tehdä uusiksi, sormen saa menemään sopivasta kohtaa ove läpi.
Nahkaverhoiltu kojelauta pitäisi verhoilla osittain uudelleen, kun nahka on kutistunut ja käpristynyt ja lisäksi musta värjäys olisi uusittava. Hansikaslokeron kansi kanittaa pahasti, eikä mene kiinni.
Kojelaudan alta oli kaikki sakean pölyn tuhkan tms. peitossa, liekö ihan terveellistä puuhaa tuolla autossa edes hengitellä. Sähköjohdotukset ovat jotain järkyttävää, johtoja on poikki ja liitoksia tehty eristysnauhan kanssa. Johtoja on katkottu ja liittimiä puuttuu.
Likaiset, homeiset ja repeilleet penkit ovat Naskalin varastossa. Likaisuus ja homeisuus koskee myös pois purkamiani oviverhoiluja, lattiaverhoilut taas itse asiassa näyttävät ihmeenkin hyvältä, mitä ilmeisemmin musta väri pelastaa paljon.
Selvisi myös, että joku on joskus tehnyt varsinaisen myyräntyön, mikä on tehnyt autosta periaatteessa laittoman: ohjausakselia on hitsattu jostain syystä. Lisäksi rattilukko ei toiminut, virtalukon pohjavika ohitettu asentamalla starttinappi. Akselissa lattianrajassa olevan ristikkonivelen jälkeen on liitoskohta, joka on hitsattu yhteen. Sain kuvan #47 VIP:istä, jossa liitos on kiristetty pultilla, kuten pitääkin.
Auto siis on purkautumassa pieniin osiin, kun kiinnostuneita ostajia ei ole ollut (mikä tämän kunnon huomioiden ja Talbotien ylitarjonnan myös ei ole ihme). Katsellaan sitten, mitä purkamisen jälkeen tapahtuu.