Tonninen *pingviini* simca -73

Voit esittellä oman harrasteautosi ja liittää kuvia autosta tai esitellä autoprojektin eri vaiheita.

Valvoja: Admin2

Tonninen *pingviini* simca -73

ViestiKirjoittaja fet1000 » 08.08.2015 19:05

Hei kaikille!
Elikkäs syksy lähenee joten uusi projekti on paikallaan!

Olen 24-vuotias poeka Satakunnasta ja töissä olen autopeltikorjaamolla. (Ruostehommat yms peltityöt on siis ihan arkipäivää :lol:
Simca harrastus alkoi vuosi sitten, kun ostin ensimmäisen vm-74 tonnisen. Siitä tuli käyttöauto ja hyvin palvellut vieläkin ;)

Keväällä alkoi ajatukset rakentelusta ja sopivasti tuli myyntiin vm73 tonninen. Koppa on ihan hyvä lähtökohta.

Tarkoitus auto saada ensi kesäksi ajoon. ( hitailla tulee kiire :mrgreen:

Ulkonäkö muuttuu paljon ja haetaan vähän omaa lookkia (anteeksi niille ketä ottaa sydämmestä) :)

Moottoriksi tulee joko 1.6 Ahdettu pata tai R1 moottori riippuu tarjonnasta.

Samalla voin laittaa ostohousut jalkaan ja hakusessa olisi :: Rallye korisarja malli leveä/

Miten sopiiko jonkun muun iskarit simcaan? Säädettävät olisi kova sana

Ja sitten jarrut onko levyjä+napoja+satuloita saatavilla jostain? Ite en ole löytänyt.

Tarkoitus laittaa eteen ja taakse levyt.
fet1000
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07.09.2014 14:50

Re: Tonninen simca -73

ViestiKirjoittaja fet1000 » 08.08.2015 19:15

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Joku voi kertoa jos kuvat ei näy muille :mrgreen:
fet1000
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07.09.2014 14:50

Re: Tonninen *pingviini* simca -73

ViestiKirjoittaja mexin » 16.08.2015 19:37

Moro !
juu ei näy kuvat.... Ja nuoret rakentajat ovat tervetulleita - mielenkiinnolla odotan kummonen tulee...
Itse rakennan 1100:sta ihan perinteisesti, en välttämättä museointiinkaan - kesäkäyttöön kuitenkin.
Iskareitahan saa tuolta kisapuolelta erilaisilla kiinityksillä ja pituuksilla ja säätöjäkin löytyy. Ainakin AVO on edullisemmasta päästä.
Mexin
mexin
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 124
Liittynyt: 14.10.2012 19:58


Paluu Omien autojen esittelyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 3 vierailijaa

cron