t.p.l kirjoitti:Komean kokoelman olet kyllä kerännyt!
On tullut kerättyä ehkä vähän liiankin monta, mutta tuosaalta hankintakustannukset näillä autoilla ovat hyvinkin halvat (pois luettuna tuo valkoinen GL, josta maksoin ruosteettomana 850 euroa joskus 8 vuotta sitten), mutta maalauttamiset yms. korikorjaukset ovat kalliita, kun pitää toisilla teettää, ja vakuutuksiin ja katsastuksiinkin menee rahaa. Ehkä jos museorekisteriin kelpuutettaisiin joku päivä, niin tulisi vähän säätsöä. Pitäisi vain selvittää noista vanhemmista, onko nykykunnossa pieniä mahdollisuuksiakaan museointiin, kun kaikki yksityiskohdat eivät ole kuin tehtaan jäljiltä.
Valkoinen GL pitäisi käyttää katsastuksessa tämän vuoden osalta, toukokuussahan tuli tehtyä vasta viime vuoden katsastus. Hyvä puoli tässä sentään on, että toukokuun päästömittauksen pitäisi olla vielä voimassa, joten uudessa katsastuksessa ei tarvitse moisesta maksaa. Kunhan vain nyt jaksaisin auton sisustuksen laitella vielä kuntoon (tupakan ja hiiren pilaamat osat olen purkanut pois ja korvaavat sisustan osat eivät ole kaikki paikoillaan esim. keskikonsoli - lisäksi vaihdoin lattiaverhoilut vanhemmasta vuosimallista ja ovat räikeästi väärän väriset, pitäisi purku-VIP:stä purettu musta lattiaverhoilu vaihtaa oranssin tilalle).