Missä kerhon jäsenet majailee?

Kerhon jäsenten keskustelua kerhon toiminnasta ja ehdotuksia toiminnan kehittämiseksi.

Valvoja: Admin2

Missä kerhon jäsenet majailee?

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 13.01.2014 20:17

olen useasti miettinyt , miksi me piiloudumme nimimerkin taakse? Kun se ei ainakaan mielestäni yhdistä meitä , ( tarpeeksi) . Olisi kiva tietää , millä paikkakunnalla kerhomme jäsenet asuvat ja mikä auto. (aloitan itsestäni Janakkala Tervakoski Simca 1301 Special-vm -71 ja asialliset puhelut voi soittaa 0503441455.(Tonille taitaa taas tulla paineita julkaista Paikkakun. ja auto)
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: missä kerhon jäsenet majailee

ViestiKirjoittaja Naskali » 13.01.2014 22:19

Hyvä Markku. Taidamme kaikki yhdessä nimittää sinut Foorumin kehittäjäksi.

Minulla nimimerkki kertookin jo sukunimen. Etu nimi on jo 32 vuotta ollut Toni. Oman nimimerkkini lisäksi pidän yllä järjestystä tällä Foorumilla ja poistelen ulkomailta tulevia roskaposteja päivittäin ylläpitäjän nimimerkillä Admin. Siirtelen myös tarvittaessa viestejä oikeille alueille.
Simcoja löytyy talleista useita ja yksi Talbotkin on joukkoon liittynyt. Asun Vantaalla ja yhteystiedot löytyy useammastakin paikasta täältä foorumilta. Kerhon toimintaa olen yrittänyt vaihtelevalla menestyksellä ylläpitää vuodesta 2006 lähtien.
Ja kerhon jäsenrekisteri (lue: OMISTAJAREKISTERI) on minun hallussani. Säännöthän on sellaiset etten voi sitä missään julkisesti julkaista. Jokainen rekisteriin omat tietonsa antanut saa myös rekisterin kokonaisuudessaan nähtäväkseen ja jokainen tietonsa antanut on samalla antanut luvan luovuttaa rekisterissä olevia tietoja muille jäsenrekisteristä löytyville, ei ulkopuolisille.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä kerhon jäsenet majailee?

ViestiKirjoittaja timo.n » 14.01.2014 22:01

Joo kanatan Tonin ehdotusta tehdä Markusta Foorumin vetäjä.

Minä olen Lah(d)esta Niemelän Timo (Puh no 0400159401), ja meillä on Alpon (isäni) kanssa muutamia Simcoja ja Ranskan Fordeja sekä Talbot Samba ja nyt viimmeisimpänä Amerikan Chrysler eli
Plymouth Horizon :oops:
Eka Simca oli 1100 naapurista -80 luvun lopulla ja sitten niitä alkoi kertymään,
joissain kokoontumisissa ollaan käyty ja lukenut tätä foorumia mutta tää kirjottelu ei ole oikein mun juttu, mut jos se vaikka pikkuhiljaa alkais luonnistumaan.
timo.n
Alokas
 
Viestit: 9
Liittynyt: 03.04.2009 09:16

Re: Missä kerhon jäsenet majailee?

ViestiKirjoittaja JPS » 19.01.2014 13:01

Moi!
Nimimerkillä JPS kirjoittelee Juha Suomi Lahlesta.
Minulla Simcojen harrastaminen alkoi 80-luvun puolivälissä, kun tulin ostaneeksi Rahkosen Eskolta Simca 8 Sportin aihion. 8 sportin restaurointi jäi kesken noin v. 90, kun kävin vaimon pyynnöstä hakemassa Rahkoselta Oceanen aihion (hän oli ihastunut siihen 8 S:n hakureissulla). Oceane on ollut ajossa vuodesta 92. Oceanen haun jälkeen Rahkoselle jäi vielä Plein Ciel ja pithän sekin sieltä hakea "parempaan" säilöön ja hyvinhän tuo on pölyä kerännyt inspiraatiota odotellessa.
JPS
Alokas
 
Viestit: 9
Liittynyt: 04.05.2009 17:10

paikkakunta

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 20.01.2014 23:33

siis kiinnostaa vain Paikkakunta ja mikä auto (ei osoitteet,nimet, puh. numerot, Ellei joku halua sitä itse mainita) Onhan sieltä "pesästä" muutama rohkea tullut esille.(kiitos Teille Ensivuonna sitten tuplataan kokoontumisajo , autokunta .eli 32 kpl autoja. Pitäis löytää "keskipiste, minne itsekullekin olisi tasapuolinen matka. Nuppineuloja riittää ja Suomenkartta esillä , pistelen niitä kartalle sitä mukaa kun tarve antaa aihetta.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Missä kerhon jäsenet majailee?

ViestiKirjoittaja TeroPee » 21.01.2014 16:38

Nimimerkin TeroPee taakse kätkeytyy Tero Helsingistä. Autoharrastajana olen "sekakäyttäjä" joten hallusta löytyy Solaran lisäksi myös Pug 205, Alfa Romeo GTV, Audit S2 ja 200 sekä talvikäyttiksenä Toyota Corolla.

Talbotin hankin loppuvuonna 2007 siksi, koska omilla ja silloisen puolisoni vanhemmilla on ollut 1510:t aikoinaan. Sellaista ei löytynyt joten ostin kohtuukuntoisen Solaran. Joka kesä sitä on vähän ajelutettu mutta aina vain vähemmän ja vähemmän. Vielä pitäisi vuosi odottaa jotta sitä voi tarjota museotarkastalle.
Avatar
TeroPee
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 128
Liittynyt: 18.02.2009 13:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: paikkakunta

ViestiKirjoittaja LIMPPU » 26.01.2014 09:23

limppu homehtuu porin nurkilla

kerhon auto merkeistä en omista mitään
joskus ollut mielessä farmari tai koppi simca
tällä hetkellä löytyy vain uutta osaa joten vielä ei kannata tuhlata neulaa
LIMPPU
Satunnainen kävijä
 
Viestit: 32
Liittynyt: 15.04.2011 20:21

Re: Missä kerhon jäsenet majailee?

ViestiKirjoittaja makatt » 31.01.2014 10:40

Makatt oleilee Pirkkalassa.
Tallistani löytyy Simca Aronde -51 projekti. Auto ollut tekeillä jo useamman vuoden ja aina välillä ollut odottelemassa inspiraatiota ;) silloin kun olen odotellut uutta inspiraatiota niin aika on mennyt osia metsästellessä. Kalustosta löytyy myös Massey Harris joka on alkuperäiskuntoinen ja alkuperäisellä moottorilla varustettu. Harrastuksiin kuulluu myös maammoottorien keräily ja kunnostaminen joiden kanssa tulee sitten kierettyä kesäisin erinlaisissa wanhanajanpäivillä ympäri suomenmaan.
makatt
Alokas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 10.01.2012 15:55

marakatti Pirkkalasta

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 31.01.2014 21:17

Saimmehan Pirkkalan piilo Simcan Omistajan " käpälälautaan" kun sattui kertomaan hieman itsestään. Odotamme Sinulta jatkoa sivuillemme,. Kiinnoistais , nähdä, autosi, kuvia sivuillamme , ,olisko mahdoton juttu.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Missä kerhon jäsenet majailee?

ViestiKirjoittaja makatt » 03.02.2014 16:06

Täytyypä yrittää jossain kohtaa keritä laittamaan kuvia vaikkapa tonne oman autojen esittely palstalle.
makatt
Alokas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 10.01.2012 15:55


Paluu Club Simca & Vedette Finland jäsenyys

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron