Talbotien varusteet Suomessa

Yleistä keskustelua kerhon merkkeihin liittyen. juttuja, tarinoita, muistelmia ym..

Valvoja: Admin2

Re: Talbotien varusteet Suomessa

ViestiKirjoittaja Naskali » 08.11.2011 22:01

joujoe kirjoitti:Tm:n arkistosta saa varmaan pdf:n, millä nimellä juttu oli? Himo-Talbotharrastajat on varmaan jo tilanneet kaikki arkiston Talbot-aiheiset jutut, mutta TM 17/84:n sisällysluettelossa ei mainita Talbotia, joten juttu on minulta jäänyt huomaamatta.


Minulta muuten löytyy hyllystä lähes kaikki ilmestyneet TM:t v.1954-2000 (puuttuu vain 5 numeroa). Pystyn skannaamaan juttuja .pdf muotoon. Mutta kuten jo tuossa mainittiinkin niin tänne netin julkiseen maailmaan niitä ei voi yleisesti näkyville laittaa. Nuo Munfoorumin säännötkin sen jo kieltää ja minä tämän foorumin valvojana olen vastuussa siitä että täällä ei julkaista tekijänoikeuksia rikkovaa materiaalia. Mutta jos joku omaan käyttöön tarvitsee niin sähköpostilla siirtyy.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Talbotien varusteet Suomessa

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 02.12.2011 21:18

Naskali kirjoitti:Minulta muuten löytyy hyllystä lähes kaikki ilmestyneet TM:t v.1954-2000 (puuttuu vain 5 numeroa). Pystyn skannaamaan juttuja .pdf muotoon. Mutta kuten jo tuossa mainittiinkin niin tänne netin julkiseen maailmaan niitä ei voi yleisesti näkyville laittaa. Nuo Munfoorumin säännötkin sen jo kieltää ja minä tämän foorumin valvojana olen vastuussa siitä että täällä ei julkaista tekijänoikeuksia rikkovaa materiaalia. Mutta jos joku omaan käyttöön tarvitsee niin sähköpostilla siirtyy.


TM:n verkkopalvelustakin tosiaan saa artikkeleita, mutta tuommoiset pikkuartikkelit, kuten Talbotin puhesyntetisaattori eivät tuolta hausta löydy. Tulikin mieleen, että TM-arkistoasi voisi hyödyntää ehkä vuosimallimuutosten kanssa - siis jos lehdistä juttujen lisäksi löytyy myös Talbot-mainoksia. Perustan uuden lagan näille.
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21

Re: Talbotien varusteet Suomessa

ViestiKirjoittaja Tessulandia » 27.01.2012 01:08

Mun kaverilla on muutes vieläkin lepikossa just semmonen puhuva isoTalbotti,metallihohtoviininpunanen.
Kahestaa naurettiin kaverin kanssa kippurassa kun AUTO PUHUU eheeh hyvä juttu!
Mut semmonen härveli tääl Lahden kulmilla on,ittelläkin on purettuna pikku Talbotti,sukulaisellani oli myös pikku Talbotti jahyvin se hänellä pelas,kuulemma nykyisin on jo jollain harrastelijalla!
Ei ihme jos oli Pösö myös oli puhuva,olihan pikkuTalbotissakin just pösön diisseli,yhel tutulla oli sellai ja vähän kuulema kulutti!
Tessulandia
Alokas
 
Viestit: 4
Liittynyt: 27.01.2012 00:48

Re: Talbotien varusteet Suomessa

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 08.02.2012 18:45

Tessulandia kirjoitti:Mun kaverilla on muutes vieläkin lepikossa just semmonen puhuva isoTalbotti,metallihohtoviininpunanen.


Luuletko, että kaveri suostuisi luopumaan tuon puhesyntetisaattorista ja siihen liittyvistä komponenteista? Voisin olla niistä kiinnostunut - varsinkin, kun ei taida kellään kerholaisella tai kellään muullakaan olla enää puhuvaa mallia liikenteessä. Voisin yrittää siirtää puheominaisuudet käyttökunnossa olevaan autoon.
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21

Re: Talbotien varusteet Suomessa

ViestiKirjoittaja manni » 28.05.2012 23:42

Varmuudella voin sanoa, ettei 1510 GLD:ssä ole ohjaustehostinta. Kotona oli sellainen, vuosimallia 1985. Oli todella hyvä auto. Valkoiset pellit ja sinistä plyyshiä penkit.
manni
Alokas
 
Viestit: 1
Liittynyt: 28.05.2012 23:39
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Talbotien varusteet Suomessa

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 02.06.2012 11:04

manni kirjoitti:Varmuudella voin sanoa, ettei 1510 GLD:ssä ole ohjaustehostinta. Kotona oli sellainen, vuosimallia 1985. Oli todella hyvä auto. Valkoiset pellit ja sinistä plyyshiä penkit.


Hyvä, että nyt varmistui tämäkin asia. Eli vain Solara VIP:eissä on Suomessa kasatuista Talboteista tehostin ollut. Ellei sitten joku ole muussa yhteydessä jälkiasentanut tehostinta, Ranskasta on saanut tilattua, mutta aika korkeaan hintaan (taisi olla lähes 10 000 mk).
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua kerhon merkeistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron