Amerikan rysleri

Yleistä keskustelua kerhon merkkeihin liittyen. juttuja, tarinoita, muistelmia ym..

Valvoja: Admin2

Amerikan rysleri

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 15.01.2014 19:18

timo.n kirjoitti: ...meillä on Alpon (isäni) kanssa muutamia Simcoja ja Ranskan Fordeja sekä Talbot Samba ja nyt viimmeisimpänä Amerikan Chrysler eli
Plymouth Horizon :oops:



Autohan oli muistaakseni myynnissä Hämeenlinnassa . Mulla ois tehnyt mieli ostaa ( näytin valok. vaimollekin). Mutta , tåytyi todeta vanha sananlasku , millä Taavetti likkuveitsen ostaa , kun ei ole muuta kuin paskaa housussa. Hyvä Timo ja Alpo, ( tosi kiva että, auto on asiaa arvostavien käsissä)PS. Ostan auton Teiltä , kun Emäntä Voittaa Lotossa, eli auto taitaa jäädä Teille.




Ylläpito muokkasi viestiä siirtäen osan viestiä toisesta eri aiheen keskustelusta.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Amerikan rysleri

ViestiKirjoittaja timo.n » 15.01.2014 20:23

Niin oli. Tuuloksesta se haettiin joulun alla , on siinä pientä ruostevikaa ja se on jo joskus maalattu
uudelleen. uudet ajovaloumpiot hankin kun vanhat oli ruosteessa sisältä melko pahasti, ihme kun menny katsastuksesta läpi niillä valoilla. Minä kävin eilen sen katsastamassa ja tänään vein sen mökille katon alle, oottamaan kevättä,sit kattoo mitä muuta korjattavaa löytyy, sisusta on siisti. Myyjälle lupasin etten tule romuttamaan sitä ainakaan tarkoituksella,kolareistahan ei koskaan tiedä. Onhan sekin harvinainen, taas saa tai olen jo vähä pelleillykki et on mulla jenkkiki heti kysytää et mikä mä sanonnu plymouth hetken päästä Horizon , sit tulee vastaus et sehän on Talbot. En tiedä paljonko on tuotu suomeen ja montako vielä olemassa, tää vissii ainoo rekisteröitynä, on tätä mallia Dodgenaki Omni merkillä Lahessa ollu aikanaan ainakin yksi sano katsastusmies eilen. En tiedä mitä tulee aikanaan tehtyä mut nyt ainakin tallessa muutaman muun harvinaisen jatkona tallissa.
timo.n
Alokas
 
Viestit: 9
Liittynyt: 03.04.2009 09:16


Paluu Yleistä keskustelua kerhon merkeistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron