Kirjoittaja horttoni » 01.03.2009 22:04
Moron
Siinä tulikin tietoa mukavasti, eli kaikkiin "virallisiin" nettisivuihin ei kannata perustaa...
Tuo valkoinen Bagheera...onko tapahtumasta paljon aikaa? Missä lie auto nyt?
Kuuluu varmaasti niihin 15:ta maahantuotuun. Toivottavasti kaikki eivät ole paalattuna!
Joo, Bagheera on oikeasti hieman vajaa suortituskyvyltään, tuo isolohko olisi ihan hyvä
piristys, mutta auto itsessään on niin persoonallinen, että päätin sen silloin ottaa kun
tuo tilanne tuli kohdalle. Auto on muuten lähellä originaalia, joskin kunnostuksen tarpeessa.
Ihmetyttikin nuo eri rekkarit, ihan jännä yksityiskohta. Tuo henkilöluku on aivan kotimainen
tulkinta, kuulostaa omitiuselta "hylätä" 1 paikka, jos maahantuotuna on ollut normaalisti
kolmipaikkaisia. Omani on otteessa kolmipaikkainen.
Kevätajoon omakin auto tarttis saada, leimassa se on, mutta jos meinaa osallistua miitinkeihin,
pitäisi ajokuntoa ihan aluksi petrata. Kytkinsylinteri vuotaa, pitää pumpata kytkimellä liikkeellelähtiessä
joskus, eikä saa seisottaa vaihde päällä, rupeaa ryömimään. Alipainevuoto, nähtävästi etuvaloissa,
letkut pitäis uusia edestä taakse, ja etuvalojen nostimet kattoo. Kuskin oven (rungossa) oleva lukon
vastakappale on rikki, ovea ei meinaa saada kunnolla kiinni. Lattia sisältä pitäis käydä läpi, pohja on
hitsattu syksyllä katastukseen, joten raaputus-pohjamaalaus-massaus (tms. käsittely) ensihätään.
Tuulilasin tiiviste menee vaihtoon, niitä onneksi saa kuulemma kumialan erikoisliikkeistä.
Tekniikka on huollettu syksyllä pitkälti, (katsastukseen / kulutusosaa), on asiallisessa kunnossa, niillä päjää alkuun.
Auto on ollut vuosittain käytössä ja leimassa, joskaan ei viimeisinä käyttövuosinaan niin vimpan päälle pidettynä.
Kohta pitäis alottaa, mutta kun on vaikka mitä muutakin...
Horttoni