startti

Ongelmatilanteissa kannattaa kysyä apua muilta. Myös vinkkejä kannattaa lisätä tänne..

Valvoja: Admin2

Akku

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 25.05.2014 17:35

Kerroin viimeksi ettei käynnistinmoottorista jatketa keskustelua, joten siirrytään akun puolelle. Ladattu akku toimi kahtena iltana ja lauantaina aamulla mallikkaasti, Mutta kun olin lähdössä Turengin (matka 18 km) " maalikaupan pihasta" käynnistin moottori ei sanonut juuta eikä jaata. Onneksi n.50 v. mies tuli seurustelemaan. (Sulla harvinainen Simca, johon minä ja "harvinainen vika" , voisitko lykätä apuna käyntiin.Mulla kyllä laturi lataa liikaa , onko vika latausreleessä , vanhoja releitä voi säätää,sanoi kaveri. Porasin niitit auki ja ihailin miten kaikki oli kuin eilen tehty. Tilalle sopivat peltiruuvit, mutta kun en vielä uskalla releen kärkiä ruveta säätelemään. Ei mitään tedassäätöjuttua.,vaan tongit ja säätö naamalla. Ps. Lataus mittari huiteli 14,6-15.3, eikös jo akkukin keitä nuin suurilla lukemilla. Norm. 13.8. Kyllä tuo messingi tummuu nopeasti, suultakin.Palautan humenna akun Ber......leen piltemaan. Ja tulevaisuudessa menen vain oikeaan VARAOSALIIKKEESEEN.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Edellinen

Paluu Tekniikkaongelmat ja vinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron