simca ^1000^ isompaa tekniikkaa

Ongelmatilanteissa kannattaa kysyä apua muilta. Myös vinkkejä kannattaa lisätä tänne..

Valvoja: Admin2

simca ^1000^ isompaa tekniikkaa

ViestiKirjoittaja fet1000 » 10.10.2014 17:18

terve kaikille olen uusi naama täällä teidän joukossa!
simca on uus tuttavuus minulle joten tarvii kysellä vähän :mrgreen:

Foorumin kautta ostin auton ja nyt sain täältä kanssa kytkimen työsylinteriin korjaussarjan jos ensviikolla pääsis jo leimalle! ;)

Sitten pari kysymystä:
mitä moottoreita on simca tonniseen laitettu ja mitä muutoksia pitää tehdä?

kelpaako vertailumalliksi ottaa rallye mallin?

kyseinen auto minkä ostin olen entisöitäväksi pistämässä.
jos jostakin löytää jonkun mädäntyneen raadon mistä alakaa tekemää sitten ^oman maun mukaan^
fet1000
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07.09.2014 14:50

Re: simca ^1000^ isompaa tekniikkaa

ViestiKirjoittaja S.K. » 12.10.2014 10:28

Talbotin 1.3sta ja 1.5sta noihin on laitettu. 1000sta nokka-akseli, jakokotelo, öljypohja.
Loput Talbotin koneesta. Männät pitää kääntää kangissa toisin päin. koska koneet pyörii eri suuntiin.
Eteen GLS:n levyjarrut.
S.K.
Satunnainen kävijä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 17.11.2008 06:39
Paikkakunta: Wähänkyrön pitäjä

Re: simca ^1000^ isompaa tekniikkaa

ViestiKirjoittaja fet1000 » 12.10.2014 17:46

mites onko ketään laittanut ^turvatankkia simca 1000 etupäähän? olis kiva jos jostakin löytyis kuvia tai juttua aiheesta? 8-)
fet1000
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07.09.2014 14:50

Re: simca ^1000^ isompaa tekniikkaa

ViestiKirjoittaja fet1000 » 14.11.2014 17:59

:roll:
fet1000
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07.09.2014 14:50


Paluu Tekniikkaongelmat ja vinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron