Horizonin tuulilasi

Ongelmatilanteissa kannattaa kysyä apua muilta. Myös vinkkejä kannattaa lisätä tänne..

Valvoja: Admin2

Horizonin tuulilasi

ViestiKirjoittaja wuokila » 16.06.2012 01:40

Missäs olette asennelleet autoihinne tuulilaseja? Horizonin tuuliruutu on hieman halkeillut ja edellinen omistaja sikaflexaillut lasin kohtuullisen rumaksi. Samalla kun kaivaa koristelistan kiinnityskohdat esiin, voisi ajatella lasinkin vaihdattavansa.

Sieltä täältä olen kysellyt, mutta vain yhden tarjouksen saanut. Onko 205 euroa asennettuna paljon vai vähän? Eipä tuo summa missään tuntuisi, jos käyttöautoon laittaisi, mutta kun pääsee ajoneuvon hinta helposti tuplaantumaan jos Talbotista kyse. Ei tuo hinta nyt sinäänsä tosiaan paha ole, mutta kysellään nyt kuitenkin kun aivan kamala kiirus ei kai ole.
Avatar
wuokila
Aktiivinen kävijä
 
Viestit: 79
Liittynyt: 05.05.2010 10:13

Re: Horizonin tuulilasi

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 16.06.2012 22:10

Paljonko lasi maksaa ilman asennusta?

Periaatteessa helppo asentaa itsekin, yhden olen asentanut. Toisaalta ammattilainen vaihtaa tuollaisen tiivistelasin muutamassa minuutissa, joten ei pitäisi itse vaihdosta tulla hintaa paljoa mitään, enemmän tuossa maksaa itse lasi. Ison Talbotin lasi oli musitaakseni hintaluokaltaan jotain 170 euroa joskus pari vuotta sitten.
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21


Paluu Tekniikkaongelmat ja vinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron