Classic Motorshow, Lahti 8-9.5.2010

Tietoa ja keskustelua kokoontumisajoista ja tapahtumista.

Valvoja: Admin2

Re: Classic Motorshow, Lahti 8-9.5.2010

ViestiKirjoittaja T.Vehnilä » 07.05.2010 22:09

Tänään oltiin osastoa kasaamassa ja siitä tuli räpsäistyä muutama kuvakin.
http://picasaweb.google.fi/t.vehnila/Cl ... rShow2010#
T.Vehnilä
 

Re: Classic Motorshow, Lahti 8-9.5.2010

ViestiKirjoittaja Naskali » 08.05.2010 20:41

Koko päivä tuli osastolla vietettyä Niemelän Timon kanssa. Viileä sää ei näyttänyt harrastajia häiritsevän sillä porukkaa näytti olevan liikkeellä vähintäänkin yhtäpaljon kun viimevuonna. Kiinnostusta Simcoja ja kiitettävän paljon myös Talboteja kohtaan oli havaittavissa. Huomenna taas osastolla ollaan joten tulkaapa moikkaamaan mikäli ette vielä tänään messuilla ehtineet käymään.

Toni
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Classic Motorshow, Lahti 8-9.5.2010

ViestiKirjoittaja Naskali » 09.05.2010 22:28

Kiitos kaikille näyttelyssä käyneille ja erityisesti näyttelyjärjestelyihin osallistuneille, eli Niemelän Alpolle, Niemelän Timolle ja Vehnilän Tuomolle. Erittäin suuri kiitos myös Suontaustan Jarmolle joka toi upean Horizoninsa näytille.

Toni Naskali

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Classic Motorshow, Lahti 8-9.5.2010

ViestiKirjoittaja TeroPee » 09.05.2010 22:30

Hienot messut taas kerran ja Tonille iso käsi upeasta osastosta! Itse en valitettavasti ehtinyt auttaa CSVF:n osaston tiimoilta muuten kun antamalla vinkin autosta joka osastolle voisi sopia. Itse olin rinkelinokkien osastolla hyvin tiiviisti.

Mulle viisasteltiin jossain vaiheessa että koska messuilla oli kolme Talbotia näytillä, oli siellä 75% kaikista Suomessa harrastettavista Talboteista. 75 % siksi että mun auto ei ollut siellä.. Noh, mehän tiedetään että 75 % on selvästi liioiteltua. Kolme autoa on korkeintaan 42,8 % harrastekäytössä olevista Talboteista. :D
Avatar
TeroPee
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 128
Liittynyt: 18.02.2009 13:00
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Tapahtumat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron