Ranskalainen Visiitti 2012 Viialassa 12.5

Tietoa ja keskustelua kokoontumisajoista ja tapahtumista.

Valvoja: Admin2

Ranskalainen Visiitti 2012 Viialassa 12.5

ViestiKirjoittaja Naskali » 12.05.2012 22:04

Tulipa tänään käytyä ensimmäistä kertaa Ranskalaisessa visiitissä. Useita vuosia tuolla olen jo halunnut käydä mutta aina on mukamas ollut jotain muuta tekemistä. Neljävuotta sitten osui meidän oma kokoontuminen samalle päivälle vaikka olin järjestävälle kerholle kokoontumisemme ajankohdasta ilmoittanut hyvissä ajoin. Tuohan oli positiivinen yllätys miten paljon hienoja autoja tuolla oli paikalla. Sää oli melko huono ja pientä tihkua tuli koko päivän mutta siitä huolimatta paikalla oli kymmeniä hieman vanhempiakin autoja. En ehtinyt olla paikalla kun reilut puolituntia mutta sinä aikana ei meidän kerhon merkkejä ollut paikalla kun yksi Ford Vedette ja yksi Simca Chambord. En sitten tiedä kävikö päivän mittaan muita autoja paikalla. Tuo Vedette oli minulle ihan uusi yksilö, en ole ennen nähnyt. Kuka linee omistaja ja mistäpäin, en ehtinyt juttelemaan kun auto oli poistunut silläaikaa kun olimme sisätiloissa käymässä. Olisikohan tuo Ranskalainen visiitti joskus mahdollista järjestää meidän kerhon toimesta?? Löytyisikö tarpeeksi vapaaehtoisia vastaamaan järjestelyistä?? Minä ainakin olen mukana mutta ihan pienelläporukalla tuollainen ei järjesty.

http://s17.photobucket.com/albums/b60/T ... Viialassa/

Kuva
Kuva
Toni Naskali
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ranskalainen Visiitti 2012 Viialassa 12.5

ViestiKirjoittaja MATTI » 23.05.2012 10:13

Terve
Kyllä siellä kävi myös tämä meidän Ariane heti kun miitti alkoi..mutta oli niin kylmä että piti lähteä kotiin aika nopeasti.
T.Matti
MATTI
Alokas
 
Viestit: 14
Liittynyt: 17.11.2008 10:02
Paikkakunta: Janakkala


Paluu Tapahtumat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron