Solara VIP #00 prototyyppi lähdössä romuttamolle

Autojen ja osien myynti-ilmoitukset

Valvoja: Admin2

Solara VIP #00 prototyyppi lähdössä romuttamolle

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 06.05.2012 12:35

Nyt on reilu viikko aikaa pelastaa Solara VIP:in heikkokuntoinen prototyyppi. Oma aika ja varat eivät riitä tämän kunnostukseen.

Myynti-ilmoitus on ollut täällä koko talven jo esillä, mutta kiinnostuneita ei ole löytynyt. Korissa pohja on umpimätä ja sisusta on todella kärsinyt. Suurella työllä toki pelastettavissa. Hintaa olisi 300 euroa pihasta noudettuna, n. 30 kilometrin päässä Jämsän keskustasta.

Jos ei noutajaa löydy, puran tämän varaosiksi ja mätä korti lähtee romuttamolle. Purkutyöt alkavat viimeistään viikon päästä.
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21

Re: Solara VIP #00 prototyyppi lähdössä romuttamolle

ViestiKirjoittaja Naskali » 06.05.2012 21:48

Laitappa ilmoitus vielä nettiautoonkin. Josko sieltä joku sen löytäisi.
Olen itse ollut koko viikonlopun Lahdessa Classic MotorShowssa ja siellä useammallekin Talbot harrastajalle kertoilin myytävänä olevasta 00 Vipistä mutta ainakaan heti ei kukaan innostunut. Toivottavasti ei sitten jollekin innostus herää liian myöhään..
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Solara VIP #00 prototyyppi lähdössä romuttamolle

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 14.05.2012 10:57

Naskali kirjoitti:Laitappa ilmoitus vielä nettiautoonkin. Josko sieltä joku sen löytäisi.
Olen itse ollut koko viikonlopun Lahdessa Classic MotorShowssa ja siellä useammallekin Talbot harrastajalle kertoilin myytävänä olevasta 00 Vipistä mutta ainakaan heti ei kukaan innostunut. Toivottavasti ei sitten jollekin innostus herää liian myöhään..


Ongelmana tässä on oikeastaan auton kunto. Valitettavasti edellinen omistaja on ollut varsinainen sika, ja VIP sisustus pitäisi tehdä oikeastaan kokonaan uusiksi. Tässä koko ajan mietin vaihtoehtoja, viikonloppuna tosiaan autosta sisustan purin. Ehkä voin autotallin nurkalla vielä säilytellä koria, jos se siis on tämän itseisarvo. Sitä mahdollisuutta harkitsen, että tästä yhdistelisi toisen Solaran kanssa hienon yksilön, jos aika ja motivaatio joskus riittävät.
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21

Re: Solara VIP #00 prototyyppi lähdössä romuttamolle

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 27.06.2012 15:02

Nouto korille tilattu, menee romuttamolle ensi viikolla. Sisusta ja tekniikka purettu kaikki pois.
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21


Paluu Myydään autoja ja osia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron