talbot osia

Autojen ja osien ostoilmoitukset

Valvoja: Admin2

talbot osia

ViestiKirjoittaja jheikkinen » 23.06.2009 14:28

Viestiketjun voi poistaa.
jheikkinen
Satunnainen kävijä
 
Viestit: 19
Liittynyt: 11.06.2009 21:28

Re: talbot osia

ViestiKirjoittaja Naskali » 23.06.2009 22:05

Terve! Minulta saattaisi löytyä vetoakselit. (Yritin sinulle aiemmin lähettämääsi viestiin jo vastatakin mutta siinä kävi niin että laitoin sähköpostia tällekin foorumille rekisteröityneelle nimimerkki Heikkisj:lle. Hän kun sattuu olemaan saman niminen kun sinä ja yhdistin hänet uudeksi Talbotin omistajaksi.) Jokatapauksessa minulla on melko suuri kasa (n.50-60kpl) Talbotin uusia vetareita. Ongelma on siinä ettei minulla ole selaista varaosaluettelota joka suoraan kertoisi mikä vetari sopii mihinkin Talbotiin. Vetarit on Punkalaitumella ja käyn siellä satunnaisesti. Seuraavan kerran ehkä n.3viikon päästä. Kuva tai tarkat mitat tms. auttaisi vetarin etsinnässä.

Peilejä Horizoniin kystään minultakin lähes joka toinen kuukausi, ei ole ja taitaa olla vaikea, joskaan ei vielä mahdoton löytää hyväkuntoisia.

Toni Naskali
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: talbot osia

ViestiKirjoittaja jheikkinen » 24.06.2009 20:02

Tervehdys! Hieno homma että vielä on vetareita tallella. Mittailen ja selvittelen noita tarkemmin, että selviää mikä/ minkä kokoinen tuohon minun talbotiin sopisi. Ilmoittelen asiasta lähipäivinä...
jheikkinen
Satunnainen kävijä
 
Viestit: 19
Liittynyt: 11.06.2009 21:28


Paluu Ostetaan autoja ja osia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron