jaakolle kiitokset

Ongelmatilanteissa kannattaa kysyä apua muilta. Myös vinkkejä kannattaa lisätä tänne..

Valvoja: Admin2

jaakolle kiitokset

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 04.12.2012 20:00

jaakko on mua auttanut ranskasta tilaamalla mulle koneen laakerit kesällä möi kannen jota ei nyt kuitenkaan tarvita koska hän neivoi mulle ylistarosta simca 1500-65 jonka ostin varaosiksi koneen takia kone oli poraamaton löytyi männät hyllystä jaakon postittamat laakerit toimitin hämeen dieseliin yli kaksi viikkoa sitten ei ole kuulunut mitään annoin jaakolle -65 korin hakupalkalla kun minun simcaan ei korinosat käy jaakko tarvitsi tietääkseni korista paljon osia oiskohan jaakko kerennyt entisöidä autoa olleenkaan kun näytti kesällä vipeltävän muksuja pihapiirissä kun ne on kuitenkin hoidettava ensin hyvää joulua jaakon perheelle perämerelle tv: puuhamaan simca 1301 special
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: jaakolle kiitokset

ViestiKirjoittaja BSacco » 06.12.2012 10:35

Kiitokset kiitoksista, tuossa oli toinen projekti joka piti hoitaa alta pois, hommasin loppukesällä AVK:lta lunastetun Saabin itelle työvälivehkeeksi. Eilen sain kilpiin ja nyt mennään etanolilla.

Varaosa Simcasta on sisusta purettu, penkit oli tosiaan hyvät, nyt olen purkanut ovipahveja, pahvit on aika kastuneet. Mitäköhän noihin keksisi taustaksi, etteivät heti käpristy? Tori.fistä löysin kympillä Suomenkielisen tehtaan korjaamokäsikirjan, nyt on Ruotsinkielinen kopioitu joutilaana jos on jollain tarvetta.

Hyvät joulut ja itsenäisyyspäivät Markulle ja muillekin harrastajille, merkkiin katsomatta.
Jaakko
BSacco
Alokas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 02.08.2011 22:06


Paluu Tekniikkaongelmat ja vinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron