Farmari Simcat

Yleistä keskustelua kerhon merkkeihin liittyen. juttuja, tarinoita, muistelmia ym..

Valvoja: Admin2

Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Naskali » 16.11.2008 22:21

Kuinkahan monta noita farmari mallisia Simcoja on suomeen tullut, ja onko niitä vielä miten monta säilynyt tai tiedossa edes jossain metsissä. Kaikki tiedot farmari Arondeista ja myös farmari Marlyista ja muistakin malleista kiinnostaa. Jätetään 1100-mallit kuitenkin käsittelemättä tälläkertaa koska niitä on vielä useampia talleissa. Farmari Arondeja on tiedossani kaksi, toinen Lahdessa ja toinen Tampereella. Marlyja on yksi Porvoossa ja yksi minulla tallessa. 1500-farmareita on ainakin yksi Pudasjärvellä ja yksi Espoossa.
Kävin tänään Vantaalla yhdessä metsässä ja siltä löytyi farmari Aronden jäänteet.
http://s17.photobucket.com/albums/b60/T ... etsaautot/
Eipä vaan enää ollut mitään pelastettavaa osaa.
Laittakaa tietoa farmareista joita vielä Suomesta löytyy.

Toni
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Naskali » 16.11.2008 22:23

Nuo molemmat 1500 Farmarit taitavat nyt löytyä samalta omistajalta.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Naskali » 16.11.2008 22:24

Pari viikkoa sitten sain vinkin että Lahdessa taitaa noita Farmari Arondeja olla kaksin kappaleinkin.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Timo Kasurinen » 17.11.2008 22:34

Naskali kirjoitti:Nuo molemmat 1500 Farmarit taitavat nyt löytyä samalta omistajalta.


Pudasjärven 1500 Break lienee kolmas vastaava. Omani olen hakenut Espoosta ja toisen Jämsästä.
Terv Timo
Timo Kasurinen
Satunnainen kävijä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 17.11.2008 22:29

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Naskali » 18.11.2008 00:43

Timo Kasurinen kirjoitti:
Naskali kirjoitti:Nuo molemmat 1500 Farmarit taitavat nyt löytyä samalta omistajalta.


Pudasjärven 1500 Break lienee kolmas vastaava. Omani olen hakenut Espoosta ja toisen Jämsästä.
Terv Timo


Ahaa! Luulin että tuo sinun toinen on tuolta Pudasjärveltä mutta ilmeisesti näitä on sitten ainakin kolme eri autoa.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.11.2008 22:11

Itse olen nähnyt takavuosina Joensuun tienoilla ladossa 1500-farmarin, se oli varaosa-autona Rovaniemellä työskenneelle kaverille jolla oli siisti Sedan-malli. Mutta ei se olisi huono projekti ollut, ruostetta toki mutta varsin ehjä. Sitten Siilinjärven hajoittamolla oli farmari-Aronde mutta se on paalattu jo 90-luvulla. Ja muistelen että Suonenjoen hajoittamon pitäjä olisi joskus mianinnut pistäneensä farmari-Simcan talteen, sitä autoa en ole tosin koskaan nähnyt.

Mainittakoon vielä että isäni muistaa että Kuopion tienoilla oli silloin joskus Marly jopa taksissa...
Vieras
 

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Naskali » 04.10.2011 21:07

Overdrive.fi foorumilla nimimerkki "perkele" oli laittanut linkin jossa kuvissa näkyy harvinainen Farmari Aronde , lasikylkinen.
http://hopo66.kuvat.fi/kuvat/skoda%20korjaamo/

EDIT: 8.11.2011
Kärkölässä myynnissä kohtalaisen heikossa kunnossa oleva P60korinen Farmari Aronde. Umpikylkinen.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja makatt » 24.01.2012 13:11

Tuo Kärkölässä ollut simca on löytänyt uuden kodin Pirkkalasta. Auto on siinä kunnossa ettei ole aikomusta ainakaan ruveta laittamaan, mutta jotain osia voi hyödyntää muissa projekteissa.
makatt
Alokas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 10.01.2012 15:55

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.12.2012 10:27

Tervehdys Kuopiosta,
minulla on nyt pajalla Simca Aronde Chatelaine, sellainen farmari Simca vuosimalliltaan 58. Se oli minun käyttöauto 70-luvun lopulla, mutta hylkäsin sen sitten, kun piti saada ärhäkämpi peli. Aronde oli ladossa Vehmersalmella 33 vuotta, mutta nyt se odottaa uutta tulemistaan.
Vieras
 

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 29.12.2012 23:26

mun naapurilla eskolla ,oli eka auto simca aronte farmari ,soitin ja kysyin tietääkö autosta mitään sen jälkeen kun möi sen kestilään sanoi ei hajuakaan asuimme silloin kajaanin mlk :ssa urhelutie 2 ja4 nakertaja jälkeen kun myi sen kestilään, sanoi ei hajuakaan
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua kerhon merkeistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron