Farmari Simcat

Yleistä keskustelua kerhon merkkeihin liittyen. juttuja, tarinoita, muistelmia ym..

Valvoja: Admin2

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 01.01.2013 16:52

Vieras kirjoitti:Tervehdys Kuopiosta,
minulla on nyt pajalla Simca Aronde Chatelaine, sellainen farmari Simca vuosimalliltaan 58. Se oli minun käyttöauto 70-luvun lopulla, mutta hylkäsin sen sitten, kun piti saada ärhäkämpi peli. Aronde oli ladossa Vehmersalmella 33 vuotta, mutta nyt se odottaa uutta tulemistaan.


kiva saada uusi kaveri sivuille toivottavasti auton uusi elämä jatkuu ripeissä merkeissä ,tulen asian tarkistamaan kun ajelen kuopion ohi .mun on aina pakko pysähtyä tervehtimään mahtavaa kummipoikaani kuopioon ,kummi pojan vanhempi veli asuu vehmersalmella,että nyt loppuu kalakukkojen hierominen ja auton kimppuun.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Mönkkönen » 01.01.2013 16:53

Täytyy tormistautua Aronde-projektissa, lupasin Aronden hääautoksi tyttärelleni. Toivottavasti sille on käyttöä ensi kesänä. Kuvasin Aronden nykyistä kuntoa, mutta en osaa liittää kuvia tähän viestiin.
Mönkkönen
Alokas
 
Viestit: 2
Liittynyt: 31.12.2012 13:34

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Mönkkönen » 01.01.2013 16:55

Edellisessä viestissä en huomannut kertoa, että olen se "vieras, joka kertoi omistavansa Simca Aronde Chatelainen. Olen nyt rekisteröitynyt clubiin, seurailen keskusteluja ja kerron projektin edistymisestä kevään mittaan.
Mönkkönen
Alokas
 
Viestit: 2
Liittynyt: 31.12.2012 13:34

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 01.01.2013 16:58

Mönkkönen kirjoitti: Kuvasin Aronden nykyistä kuntoa, mutta en osaa liittää kuvia tähän viestiin.


itse olen tosi huono tietsikan käyttäjä kun ei kiinnosta näppäilyt ,samoin kännykät. kysyppäs naskalin tonilta laittaisko sinun kuvat sivustolle puh.040 5930398. toni laittoi mun kuvat omien autojen esittely sivuille kun mun poika kävi iskää katsomassa tervakoskella ja pyysin häntä laittamaan kuvat sähköp. tonille . kun sitten laitat autoa muista ringautella kavereille , se yleensä nopeuttaa ja helpottaa entisöintiä .tiukka sulla on aikataulu. jos et saa autoa häihin valmiiksi käske siirtää häitä tai minä lainaan sulle simcaa.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Farmari Simcat

ViestiKirjoittaja Admin » 01.01.2013 17:05

Siirsin hieman Mönkkösen ja torkku makkosen kirjoituksia tähän samaan keskusteluun tuolta erillisistä Topiceista.
Liitettävät kuvat pitää tallentaa ensin johonkin muualle nettiin esim ilmaisiin kuvakansioihin kuten http://www.photobucket.com , ja linkittää sitten sieltä tänne. Kuten jo mainittiinkin niin apua saa lähettämällä kuvat toni.naskali@luukku.com
Tai jos kuvat jo on jossain netissä niin lisäohjeita saa myös samasta osoitteesta tai täällä kysymällä.

Mönkkönen kirjoitti:Olen nyt rekisteröitynyt clubiin.

Olet rekisteröitynyt Club Simca & Vedette Finlandin keskustelufoorumille. Tervetuloa! Mikäli haluat rekisteröityä myös kerhon jäseksi niin siihen löytyy ohjeet tästä:
viewtopic.php?f=14&t=49

Ylläpito
Admin
Ylläpitäjä
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.11.2008 19:06

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua kerhon merkeistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron