Valvoja: Admin2
Naskali kirjoitti:OT: Minulta muuten löytyy runsaasti uusia vetoakseleita Talboteihin.
jheikkinen kirjoitti:Korjasin kaikki talbot-osat purkaamolta talteen siksi, kun muuten olisivat laittaneet romumetalliin tms, eli olivat jo poistettu kirjoista ja kansista eivätkä virallisesti enää myytävänä. Kiitos tiedoista, noiden perusteella vaikuttaisi olevan simcan 4-vaihteinen, josta nähtävästi on huonoja kokemuksia! Mutta eihän sitä tiedä, jos joskus sattuu innostumaan hankkimaan 1510:n taikka solaran...
joujoe kirjoitti:Myös tuosta uudemmasta Peugeot-laatikosta on 4-vaihteinen versio, mutta sen pitäisi kyllä olla saman näköinen kuin 5-vaihteinen, ainakin korjauskäsikirjan mukaan. En ole ihan varma onko isolle ja pikkukoneelle tehty erilaiset versiot tuosta 5-v laatikosta. Pakkohan niiden on varmaan kytkimen osalta poiketa kun 1.3:ssa on pienempi kytkin.
joujoe kirjoitti:Muistaakseni 5-vaihteinen tuli 1,3-litraisiin vasta 84, kun 1,5:ssä se oli jo 83-malleissa.
Paluu Tekniikkaongelmat ja vinkit
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa