O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

Autojen ja osien ostoilmoitukset

Valvoja: Admin2

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja Naskali » 21.07.2013 20:06

Olen nyt pariin kertaan käynyt varastolla kuluneen viikon aikana. Olen sitä hieman yrittänyt etsiskellä mutta ei vaan ole tullut vielä vastaan.
Minulla välillä ottaa aika jonkin pienen nippelin löytyminen kun Simca/Talbot osia on varastoon ajettu 43kuormaa pakettiautolla + 2kuormaa kuorma autolla.


--Hieman ohi aiheesta mutta tänään muuten löysin yhden bensapumpun rungon jonka myös tiesin kasassa olevan mutta ei tullut aiemmin vastaan vaikka sitä kyseltiin jo viimevuoden marraskuussa. No ensiviikolla se lähtee postissa tarvitsijalle kun ei hän sitä ole muualta onnistunut löytämään.--

Eli enemmän nyt luottaisin tuohon JohnDoen osien löytymiseen.


Tai sitten... http://www.tori.fi/keski-suomi/Talbot_1 ... ?ca=18&w=3
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja Kati » 03.08.2013 14:21

Yllä olevan linkin talbot-mieheen olen ollut yhteyksissä, ja hän lupas osan irroittaa tällä viikolla, ja olla sitten yhteyksissä, mutta ei ole ainakaan vielä kuulunut. Eli osa edelleen haussa.
Kati
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 20.06.2013 20:29

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja Naskali » 03.08.2013 15:49

Kati kirjoitti:Yllä olevan linkin talbot-mieheen olen ollut yhteyksissä, ja hän lupas osan irroittaa tällä viikolla, ja olla sitten yhteyksissä, mutta ei ole ainakaan vielä kuulunut. Eli osa edelleen haussa.



Juuri kotiuduin siivoamasta varaosavarastoa. Olin etsimässä ihan muita osia joita en tälläkertaa löytänyt. Mutta ensin löytyi tuollainen hammaspyörä käytettynä. Hetkeä myöhemmin löysin sen uuden. Eli jos pitää olla sellainen kun siinä Vuokilan Facebookkiin linkittämässä kuvassa niin tuo lienee oikeanlainen. Onhan sinulla se hammaspyörän kotelo eli alumiinipalikka jolla tuo hammaspyörä kiinnitetään vaihteistoon?
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja Kati » 03.08.2013 16:26

^No kun ei ole, koteloineen tarttis tuon osan.
Kati
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 20.06.2013 20:29

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja Naskali » 03.08.2013 17:05

Ensin tuota pyörittelin käsissäni ja vertasin tuohon laittamaasi korjauskirjan kuvaan mutta näytti kovasti erilaiselta tuo kotelo. :shock: Sitä hetken pyöriteltyäni sitten viimein huomasin :idea: että joku oli vaan laittanut sen rattaan siihen koteloon väärin päin. :oops:

Eli viimeisessä kuvassa se on käännetty oikein päin. Näyttäähän sellaiselta kun pitääkin?

Kuva

Kuva

Kuva


http://i17.photobucket.com/albums/b60/T ... 81538f.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b60/T ... 832698.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b60/T ... 267389.jpg
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja Kati » 03.08.2013 20:29

Luulisin, että se on se, jos se vaan on just 4-vaihteisesta loorasta. Itse en ole koko osaa nähnyt, iskä sitä on räpeltänyt, ja toi koko hammaspyörä koteloineen puttui sieltä kokonaan, joten ei ole vertailukohdetta.

Kauppoja sitten hieromaan. Täytyy sille toiselle talbot-äijälle ilmoittaa, että ei tarvitsekaan. Tosin liekö hän edes irroittanut sitä muutenkaan, kun aika hiljast on ollut..
Kati
Alokas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 20.06.2013 20:29

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja wuokila » 03.08.2013 21:12

Alla olevassa kuvassa tuosta Katin Talbotista irrotettu osa. Jos mätsää tohon niin rulez!

Kuva
Avatar
wuokila
Aktiivinen kävijä
 
Viestit: 79
Liittynyt: 05.05.2010 10:13

Re: O: Nopeusmittarin hammaspyörä, Talbot Solara -82

ViestiKirjoittaja Naskali » 03.08.2013 21:41

Osan hinta voisi olla sellainen että osallistut vaikka kympillä tuohon meidän kerhon messuosaston lattian hankintaan.
viewtopic.php?f=16&t=825
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Edellinen

Paluu Ostetaan autoja ja osia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron