starttimoottori

Ongelmatilanteissa kannattaa kysyä apua muilta. Myös vinkkejä kannattaa lisätä tänne..

Valvoja: Admin2

starttimoottori

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 14.09.2013 18:12

mulla alkoi starttim. vähän tempuilla. (olen itse antanut niille tekohegitystä, mutta kun olin lähdössä Rautaa ja Petroli tap. ei startti toiminut sorkkaraudan iskuistakaan) Kävin tapahtumassa työ autolla. (paras tapahtuma . no tietenkin SIMCA/VEDETTE kerhon kok. oli parempi. Soitin kaverille Järvenpään varaosakeskukseen.(sunnuntaina ,katsoi tietokoneelta . Startti noudettavissa maanantai- iltapäivänä) Vanha startti mukaan (valmistaja haluaa rungot pois vap. markkinoilta) hinta. Noin 60.00 Euroooooo. Olen huomannut monesti osia etsiessäni , vanhat vara-osaliikkeet palvelee. (ei tarvitse rek.otetta esitellä lävistyksiä ja tatuointia olevalle muka myyjälle)
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

starttim.

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 18.09.2013 18:09

No eihän homma onnistunut kuin elokuvissa, starttim. ei käynyt (oli tilattu Tampereelta, joku starttivirma,jolla firma myös Hesassa) Nyt pitäis olla oikea käynnistin ,eri tukkurilta tilattuna, Muka ainut se oikea startti Suomen tukkureilla. Katsotaan perjantaina onko se oikea.Nyt otan mukaan toisen olemassa olevan tartin, vertailen jo heti tiskillä. (eihän se sopimaton stm. ollut monilta mitoiltaan huono ,(voi olla että ostan senkin). Nyt sitten Kaikki Syksyn saapuessa SIMCALLA sieneen.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

starttimoottori n:2

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 19.09.2013 19:45

no, eipä se seuraava startti ollut sen kummempi ,sama kapistus.Onneksi asia selvisi puhelimessa. Nyt sitten vain sovittelemaan vanhan ja uuden st mottorin osat keskenään.( Eikö Simca ensihoitajalla Tonilla , olis jotain asiatietoa? )
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: starttimoottori

ViestiKirjoittaja Naskali » 19.09.2013 21:03

Nuo starttimoottorit ovat melko haastavia Simcoissa. Tehtaalla on käytetty useita eri merkkejä ja malleja ja niiden osien sopivuus keskenään on melko heikkoa. Minulta löytyy parikymmentä starttia hyllystä. Sopivuuksista tiedän vain sen että Simca 1000 ja Aquilon V8 koneisiin ei startteja löydy. Kaikkiin muihin saattaa olla mutta pitäisi verrata mallin kanssa.
Lisäksi löytyy erilaisia solenoideja, Bendix laitteita ja hiiliä. Uusia holkkeja laturin runkoon löytyy melko hyvin Motonetistä.
Jos ei muu auta niin ota startti mukaan ja tule käymään niin katsotaan mitä varastolta löytyy.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Tekniikkaongelmat ja vinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron