pölykapselit

Yleistä keskustelua kerhon merkkeihin liittyen. juttuja, tarinoita, muistelmia ym..

Valvoja: Admin2

pölykapselit

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 15.12.2013 19:45

nyt kyselen, olisiko kerhossa henkilöä joka osaisi tilata mulle pölykapselit Simcaan (esim Tonin löytämät syyskuussa 40e 6kpl) maksan,kulut ja välityspalkkion. soittele jos pystyt auttaa puh.0503441455 Markku
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: pölykapselit

ViestiKirjoittaja Naskali » 15.12.2013 21:59

-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: pölykapselit

ViestiKirjoittaja Naskali » 16.12.2013 22:27

Nuo äskeisen linkin kapselit olivat silloin myynnissä ebay:ssa eli olivat yksityisen henkilön tavaraa jota hän myi huutokaupalla korkeimman tarjouksen tekevälle. Enää en häneltä niitä löytänyt avoimena myynnissä. Onkohan saanut jo myytyä tai sitten ei vain ole uusinut tuota ilmoitustaan.

Kannattaa kytätä tuota Ebay myyntipalstaa. Jos sinne tulee jotain hyvää ja harvinaista osaa myyntiin niin sille kyllä löytyy uusi koti nopeasti. Itse seurasin sitä ennen päivittäin mutta kun aikaa alkoi kulua sen seurantaan lähes tunti joka päivä niin ei nykyään enää ehdi tarkkailla kaikkea hyvää myyntiin tulevaa tavaraa. On ihan täysi työ seurata päivittäin näitä kotimaisia ja Ruotsalaisia palstoja joissa kiinnostavaa tavaraa liikkuu myös yllättävän paljon (Tori.fi, Huuto.net, Keltainenporssi.fi Tradera.se, Blocket.se, Overdrive.fi, Fiatforum.fi, sahk.fi, Facebookin eri Simca/Talbot aiheisetryhmät ympäri maailman).

Jos tuolta ebaysta jotain hyvää löytyy ja ei itse osaa tai halua lähteä kauppaa tekemään niin minulla on yhteystiedot suomalaiselle herrasmiehelle joka eläkkeellä ollessaan auttaa kotimaisia harrastajia hoitamalla nuo kaupat. Jos oikein muistan niin hän ottaa 10-15% välityspalkkion tuosta palvelustaan. Välityspalkkio lasketaan kauppahinnan + rahtien yhteissummasta. Ja hän silloin myös ottaa vastuun että tavara varmasti tulee perille ja maksut hoituvat sovitusti. Ja EU- ja Euro-maa kun tuo Ranska on niin ei tule mitään muita maksuja kun rahti. Kannattaa silti olla yhteydessä tuohon välittäjään ainakin 3-4päivää ennen kohteen sulkeutumista jotta saa rahaliikenteen hoitumaan ettei mene hyvät osat ohitse.

Ranskan ebay

http://www.ebay.fr/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40

Näyttäisi olevan tällä hetkellä yli 19000 tuotetta hakusanalla Simca.

Kapseleita kannattaa hakea esim. hakusanalla: "Enjoliveurs pour Simca"

http://www.ebay.fr/sch/i.html?_odkw=ENJ ... A&_sacat=0

Tänään ei näytä olevan tarjolla kuin yksi sen mallinen kapseli joka Markun autoon kuuluisi.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Yleistä keskustelua kerhon merkeistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron