VAIHDELAATIKKO

Ongelmatilanteissa kannattaa kysyä apua muilta. Myös vinkkejä kannattaa lisätä tänne..

Valvoja: Admin2

vaidelaatikko

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 05.01.2014 21:02

nyt on laatikko auki 2 tevaa hakusessa.saa nähdä onnistukoo kASAUS OIKEIN
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

VAIHDELAATIKKO

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 14.01.2014 22:39

LÖYSIN SIIRTÄJÄ AKSELIN TIIVIISTEEN ,KYTK. AKSEL. TIIVISTE HAKUSESSA (EI KYLLÄ VUOTANUT, MUTTA KANNATTAIS VAIHT., JOS LÖYTYY ) MULLA ON SAKSANKIEL. KORJAUSOPAS,MUTTA SIINÄ " VIVUT ERI ASENNOSSA ,KUN MINÄ HAJOTIN LAATIKON .HALUAISIN KASAUSVAIHEESEEN "AMMATTI APUA " KOSKA HALUAISIN ,ETTÄ HOITUIS KERRALLA. TONIHAN KERRAN LUPAS OLLA APUNA( KUN EI OSAA KIELTÄYTYÄ). MAKSAISIN KYLLÄ KULUT. APURI NÄKIS "KAUPANLISÄKSI" KELT. MININ, -65 CORTINAN CERRYN ,(50V,JUH.MAL.),VEDETEN KORIN JA HYVIN PAKATUT VEDETEN PURKUOSAT. JA MAALAISMAAISEMAA, LAPSISTA TYKKÄÄVÄN EETU KOIRAN JA VALTTERI KISSAN
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: VAIHDELAATIKKO

ViestiKirjoittaja Naskali » 14.01.2014 22:46

Minulle taisi käydä samoin että en löytänyt uutta stefaa pääakselille. Ostin kumminkin sisämitaltaan saman kokoisen stefan josta varovasti irroitin sen jousen ja laitoin sen pikalleen vanhaan stefaan. Minulla oli vanhasta jousi poikki ja vuoti melko paljon.

Ilmoittele vaan kun on aika laittaa sitä kasaan niin tulen kyllä sitä vilkaisemaan. Oman laatikon kasaus viimekesältä on vielä tuoreessa muistissa.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

kytkinakselin tiiviste

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 25.01.2014 14:57

Kaveri soitteli tänään , uusi tiiviste kotona . (eläke apumekanikko, oli muuten viime elok. grillimestarina kok. ajoissamme). Itse etsiskelin Riihim. varaosaliikkeistä, tuloksetta. Hän kävi Lammin sahtikylän varaosaliikkeessä, ja myyjä oli sanonut , tule huomenna hakemaan. Olen kyllä oppinut mitä pienempi paikkakunta ja itse OMISTAJA (yrittäjä, on tiskin takana ,he tekevät työnsä , hyvin, koska he haluavat asiakkaan tulevan uudestaan. Kauppias ei varmaan rikastunut tällä kaupalla 5.50 E ,mutta sai tyytyväisen asiakkaan, joka tulee uudestaan.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: VAIHDELAATIKKO

ViestiKirjoittaja Naskali » 21.02.2014 22:15

Aamupäivällä käännän Volvon keulan kohti Janakkalaa ja katsotaan että saadaanko tehtyä vaihdelaatikolle jotain. Samalla tutkitaan Ranskasta saapuneita 1301/1501 kapseleita.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

KiitoksetTonille

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 24.02.2014 20:30

Tonihan kasasi laatikon ammattimaisesti ja onneksi Toni löysi kaverin varastosta muutaman häntä kiinnostavan varaosan. " PS Tonille tiiviste 54 x35x10 noudettavissa huomenna. Joten KAIKKI HYVIN KEVÄTTÄ KOHDEN.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02


Paluu Tekniikkaongelmat ja vinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron