Ranskalainen visiitti 17.5.2014

Tietoa ja keskustelua kokoontumisajoista ja tapahtumista.

Valvoja: Admin2

Ranskalainen visiitti 17.5.2014

ViestiKirjoittaja Naskali » 19.02.2014 22:14

Ranskalainen visiitti 17.5.2014 klo 11-15

Akaan Viialassa Panhard kerhon tallilla.

Ranskalaisten autojen kokoontuminen. Buffetti, rompetori ja mukava tunnelma. Vapaa pääsy!

http://laikat.com/Ranskalainenvisiitti2014.pdf
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

ranskalainen visiitti

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 20.02.2014 20:33

Tulen käymään viisitissä. Vielä ensi toukokokuussa. Mutta jos kerhon tilaisuus on lettujen, hernekeiton, makkaran ,ym hillojen myyntiä , itse ainakin kypsyn tälläisiin kokontumisiin. Täytyis olla esim. Tervetuloa: Myynti paikat kaikille ranskalaismobilisteille, jotka haluaa löytää myytävilleen osille , kodin . Eli Visiittiin on saatava Ransk. rompetori , jotta tulevaisuus jatkuisi , ja kehyttyisi. Mielestäni yleisöllä pitää olla ilmainen sisään pääsy tilaisuuteen, niin kuin Panhartti pojat on asian oivaltanut. (autoonsa sijoittanu , n. 150.000 e) , vierailija eli yleisö , ei tule tapahtumaan jos on kahden eron pääsymaksu. Mutta kun tilaisuus on ilmainen, ajelevat kaukaakin , ei lasketa matkakuluja ja perillä ostettuja grillimakkaroita, Eli ylöisöä paljon, ja vaapaa ehtoista myyntiä , kohtuuhintaan.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Ranskalainen Vissiitti

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 10.05.2014 18:10

Meitä oli viimme vuonna 16:sta autoa ,kokoontumisajossa. Miksi Ei ollut muita kerhon autoja 2013 Visiitissä kun minä .Nyt kaikki mukaan. Kerron vitsin( TONI varm. poistaa) Neito jo keski-ikäinen sai mies seuralaisen saatolle, neidon koti-ovella , mies sanoi , ollaan pimeässä ,ettei äitisi huomaa ,johon neito vastasi, äiti on sokea, no ollaan sitten hiljaa ettei hän kuule, johon neito , äiti on myös kuuro. Mies riisui housut ja oli riisumassa paitaansa kun yläkerrasta kuului Huuto, mistä tää makea mulkun haju tulee. Eli huumorilla ja toiset huomioon ottammalla mennään eteen päin.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Ranskalainen Vissiitti

ViestiKirjoittaja Naskali » 10.05.2014 22:19

torkku makkonen kirjoitti:Meitä oli viimme vuonna 16:sta autoa ,kokoontumisajossa. Miksi Ei ollut muita kerhon autoja 2013 Visiitissä kun minä .Nyt kaikki mukaan. Kerron vitsin( TONI varm. poistaa).

Ei poista. Foorumillamme on viestejä jo yli 1900. Jos venäläisiä roskaposteja ei oteta huomioon niin kaikenkaikkiaan olen poistanut vain 3 aiheetonta tai muita loukkaavaa viestiä tältä foorumilta. Eli lähes kaikesta saa kirjoittaa ja vitsejäkin väliin mahtuu.

Classic Motorshowssa useat kerhot kävivät osastollamme toivottamassa kerhomme jäsenet tervetulleiksi Ranskalaiseen visiittiin. Kerroin heille että monet jäsenistämme kokevat ettemme ole tervetulleita Visiittiin kun meillä ei riitä resurssit ottaa itse tuota tapahtuman järjestämistä vastuullemme ja tästä johtuu autojemme vähäinen määrä tapahtumassa. Kaikki tuntui ymmärtävän tilanteemme ja sanoi että kaikki mukaan vaan! Joten eiköhän tänävuonna näytetä miten hienoa kalustoa talleistamme löytyy.
Yritän alkuviikosta postittaa koko jäsenistöllemme kutsut Ranskalaiseen Visiittiin ja Kesäkokoontumiseemme.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ranskalainen visiitti 17.5.2014

ViestiKirjoittaja TeroPee » 16.05.2014 19:36

Kiitos postista, Toni. :) Kova tarkoitus olisi lähteä huomenna ensimmäistä kertaa Ranskalaiseen Visiittiin. Talbot ei ole vielä liikenteessä joten otan "aitoranskalaisen" harrastepelin alle, Peugeot 205:n.
Avatar
TeroPee
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 128
Liittynyt: 18.02.2009 13:00
Paikkakunta: Helsinki

ranskalainen visiitti

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 18.05.2014 22:02

Voi Taivaan Talikynttilät kun meitä oli taas paljon paikalla. Parolan Simca ja minä.
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Ranskalainen visiitti 17.5.2014

ViestiKirjoittaja Naskali » 19.05.2014 11:46

Minä ainakin yritin tulla paikalle AUTOLLA mutta se jäi matkanvarrelle kytkinsylinterin hajottua. Jouduin sitten tulemaan vain ajoneuvolla. Väkeä oli kyllä enemmän kun koskaan aikaisemmin.
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ranskalainen visiitti 17.5.2014

ViestiKirjoittaja TeroPee » 19.05.2014 11:52

Kiva tapahtuma ensikertalaisen silmin katsottuna. Meidän merkeillä siellä tosiaan olisi erottunut mutta tuskin tullut huomatuksi. Erityisesti Citroenilla on niin häröjä malleja että heikottaa. Ensi vuonna tuonne voisi yrittää tulla Talbotila ja sitä kautta saada muillekin oman pienen alueen.

Tuossa joitain kuvia. http://pd.kuvat.fi/kuvat/Autot+-+Cars/R ... itti+2014/
Avatar
TeroPee
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 128
Liittynyt: 18.02.2009 13:00
Paikkakunta: Helsinki

Vissiin Visiitissä

ViestiKirjoittaja torkku makkonen » 19.05.2014 17:58

Olihan mukava pyrähtää, paikalle , mukana avop. ja Vantaan Ulla No tietysti ensikertalainen voitti pääpalkinnon arvalla 2e hedelmiä ,kahvia ,ym,ym, ym, itse tietysti rokotin vanhaa tallinaaa kun eilta.,tuli , Kiitokset tietysti Tonille , Panharth makkaranmyyjälle, ja muille jotka lykkäs autoni kotimatkalle käyntiin.Olihan siellä Horiskon ja Soralan omistajat paikalla (Pösöillä,,) Pitäiskö pojille määrätä joku 10 Euron sakko?
torkku makkonen
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 162
Liittynyt: 24.05.2012 22:02

Re: Ranskalainen visiitti 17.5.2014

ViestiKirjoittaja Naskali » 21.05.2014 15:58

-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Tapahtumat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron