Suljetaanko Foorumi? EDIT:Foorumi saa sittenkin jatkoaikaa..

Valvoja: Admin2

Re: SULJETAANKO FOORUMI?

ViestiKirjoittaja perle noire » 07.04.2015 00:02

Hei

Rekisteröidyin juuri tänne, koska harrastan ranskalaisia ja haaveena on laajentua hengissä olevien ranskalaismerkkien lisäksi Simcan suuntaan. Harmi, jos tämä loppuu, sillä en ole feissarityyppiä, enkä aio sinne liittyä.
Miksi muuten täällä täytyisi koko ajan jonkun kirjoittaa/kommentoida? Täällähän voi käydä vaan lukemassa vanhoja juttuja ja saada niistä infoa. Kun infon määrä kasvaa, kyselyn eli keskustelun tarve vähenee samassa suhteessa.

Entisöidyt:
6 kpl 2CV
2 kpl Dyane
CX
GS
HY
305
Työn alla:
B11 Normale 1951
perle noire
Alokas
 
Viestit: 2
Liittynyt: 05.04.2015 23:48

Re: SULJETAANKO FOORUMI?

ViestiKirjoittaja Naskali » 23.04.2015 08:06

Näyttää tulleen taas uusi ennätys yhtäaikaisissa käyttäjissä sivustolla.

"Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 40 kpl, 18.04.2015 19:16"
-------------------- www.laikat.com/simca --------------------
Avatar
Naskali
Tää jätkä asuu täällä Foorumilla!
 
Viestit: 527
Liittynyt: 16.11.2008 19:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: SULJETAANKO FOORUMI?

ViestiKirjoittaja JohnDoe » 14.05.2015 21:24

Voin ainakin itse muuten ottaa vastuutehtäviä, jos foorumia ei suljeta.
Talbot 1510 GLS -82 & -85
Talbot 1510 GL -85
Talbot Solara GLS -81
Avatar
JohnDoe
Jokapäiväinen vierailija
 
Viestit: 239
Liittynyt: 30.09.2009 20:21

Re: SULJETAANKO FOORUMI?

ViestiKirjoittaja Admin » 15.05.2015 23:24

JohnDoe kirjoitti:Voin ainakin itse muuten ottaa vastuutehtäviä, jos foorumia ei suljeta.

Mahtava juttu! Ei tässä niin isosta asiasta ole kyse etteikö tämän foorumin huoltoa pystyisi pienellä vaivalla tekemään. Tein uuden käyttäjätunnuksen: Admin2 joka luovutetaan tulevalle foorumia ylläpitävälle henkilölle. Laitan sulle JohnDoe lähipäivinä viestiä että miten voisimme asiassa edetä. Jätän toistaiseksi vielä itselle pääkäyttäjätunnuksen Admin, mutta sen haltijasta voidaan keskustella myöhemmin.
Admin
Ylläpitäjä
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.11.2008 19:06

Re: SULJETAANKO FOORUMI?

ViestiKirjoittaja Admin » 08.06.2015 22:24

Admin kirjoitti:
JohnDoe kirjoitti:Voin ainakin itse muuten ottaa vastuutehtäviä, jos foorumia ei suljeta.

Mahtava juttu! Ei tässä niin isosta asiasta ole kyse etteikö tämän foorumin huoltoa pystyisi pienellä vaivalla tekemään. Tein uuden käyttäjätunnuksen: Admin2 joka luovutetaan tulevalle foorumia ylläpitävälle henkilölle. Laitan sulle JohnDoe lähipäivinä viestiä että miten voisimme asiassa edetä. Jätän toistaiseksi vielä itselle pääkäyttäjätunnuksen Admin, mutta sen haltijasta voidaan keskustella myöhemmin.



JohnDoelle annettu käyttöön ylläpitäjän käyttäjätunnus: Admin2. Toivotaan että foorumi pysyy jatkossakin asiallisena eikä roskapostittajat ala mahdottomasti foorumia terrorisoimaan. Itse seurailen foorumia jatkossa sivusta ja yritän pitää näppini erossa ylläpidosta. Jos joku muukin on kiinnostunut ylläpitotehtävistä niin minuun voi ottaa yhteyttä ja sovitaan pelisäännöt myös yhdessä JohnDoen kanssa.
Jos roskapostien määrä kasvaa foorumilla niin käyttöehtojen mukaan MUNFOORUMIN ylläpidolla on oikeus lakkauttaa foorumimme. Minun taistelu roskaposteja vastaan loppuu tämän kuun lopussa. Tästä eteenpäin JohnDoe ja mahdolliset muut ylläpitäjät saavat pitää foorumia pystyssä. Itse keskityn Facebookryhmän ylläpitoon, harrasteautojen rakenteluun ja arjen mukanaan tuomiin uusiin haasteisiin. Admin/Toni Naskali
Admin
Ylläpitäjä
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.11.2008 19:06

Edellinen

Paluu MUUTOKSIA FOORUMILLA 30.6.2015

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron